tooltip after the triger
tooltip after the triger
Rendeléshez hívja az alábbi számot:06/1-452-5186
Keresés

Rendeléshez hívja az alábbi számot:

06/1-452-5186

Általános vásárlási feltételek

Általános vásárlási feltételek

  1. Bevezetés
  2. Megrendelés, a szerződés létrejötte, fizetés,
  3. Árak
  4. Szállítási feltételek
  5. Elállási jog
  6. Szavatosság és jótállás
  7. Fogyasztóvédelmi szervek elérhetősége

1. Bevezetés, elérhetőségek

Az alábbi Általános Vásárlási Feltételek (a továbbiakban ÁVF) érvényesek a www.topshop.hu | www.dormeo.hu | www.delimano.hu | www.walkmaxx.hu | www.kosmodisk.hu | www.liveactive.hu | www.ivyss.hu és www.sharkshop.hu honlapokon, illetve a Studio Moderna 2000 TV-Shop Hungary Kft-től telefonon történő megrendelés esetén, és ezen feltételek az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. Törvény 5.§ (1) bekezdése szerinti általános szerződési feltételeknek minősülnek, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet (a továbbiakban Korm. rendelet) rendelkezéseinek megfelelő tájékoztatást, szabályozást tartalmaznak.

A webáruház üzemeltetetője/eladó:

Studio Moderna 2000 Tv-Shop Hungary Kft.

székhely:1097 Budapest, Táblás u. 36-38.

Telefonszám:061-451-5199

Faxszám:061-666-30-25

ügyfélszolgálat:

címe: 1158 Budapest, Késmárk u. 14.B. DPD Telephely címen.

telefonszám: (+36 1) 666-3029, (+ 36 1) 666-3037

fax:061-666-30-25

e-mail:support@topshop.hu

Telefonos megrendelés esetén munkatársaink minden esetben felhívják a vásárló figyelmét a jelen vásárlási feltételek tanulmányozására.

Társaságunk fenntartja a jogot az ÁVF rendelkezéseinek módosítására, ezért kérjük, minden vásárlás előtt olvassa el a honlapon közölt feltételeket. Módosítás esetén a honlapon, vagy telefonon leadott megrendelésekre a megrendelés leadásának napján érvényben lévő ÁVF rendelkezései érvényesek.

2. Megrendelés, a szerződés létrejötte, fizetés

Termékeink a következő módokon vásárolhatók meg:

2.1. Honlapunkon keresztül történő megrendeléssel:

Online vásárlás esetén a webáruházba való bejutás nincs előzetes regisztrációhoz kötve, így a szolgáltatás korlátozás nélkül minden látogató számára elérhető a www.topshop.hu | www.dormeo.hu | www.delimano.hu | www.walkmaxx.hu | www.kosmodisk.hu | www.liveactive.hu | www.ivyss.hu és www.sharkshop.hu internetes áruházunkban megtekintheti és megrendelheti aktuálisan megvásárolható termékeinket. Az aktuális ajánlatokról a termékoldalakon talál információt. A ''Megrendelés'' gombbal beteheti a kívánt árut a ''Kosárba''. A kosár arra szolgál, hogy itt gyűjtse a megrendelni kívánt termékeket, és láthassa, mennyi a várható összes költsége. A kosárból véglegesítheti a megrendelését a ''Megrendelés'' gombbal. A szállítási cím megadását követően a rendszer feltünteti a pontos szállítási díjat is, tehát Ön a megrendelés elküldése előtt látni fogja a kiválasztott termékek pontos árát és a hozzájuk kapcsolódó szállítási díjat is.

A megrendelés megküldése előtt Önnek lehetősége lesz ingyenes visszahívást keretében további információt kérni a megrendelésében megadott telefonszámon az aktuális ajánlatokról és a Club5* előnyeiről. Amennyiben ezt a lehetőséget igénybe kívánja venni, és ezt „kipipálással” jelzi oldalunkon, munkatársaink rövid időn belül telefonon megkeresik a fentiekkel kapcsolatban

A Megrendelés elküldése előtt egy teljes összefoglalót talál rendeléséről. Itt láthatja az összes megrendelt árut, a mennyiséget, a teljes árat, valamint a szállítási díjat külön feltüntetve. A Megrendelés elküldése előtt lehetősége van – erre vonatkozó menüpontban – akár megadott adatainak javítását kérni, akár a termék törlését, módosítását.

Áttekinthetők a szállítási költségek és a várható szállítás időpontja, a szállítási cím és a számlázási cím. Ha minden adat helyes, és teljes a rendelés, rendelését folytathatja.

Ezt követően a vásárló két lehetőség közül választhat

  • az egyik a megrendelt termék vételárának, szállítási költségének megfizetése kiszállításkor, illetve
  • az online kártyás fizetési lehetőség választása

Amennyiben Ön a termék vételárának kiszállításkor való megfizetését választja fizetési lehetőségként, akkor a Megrendelés elküldésével egy automatikus e-mailt küld nekünk rendelési szándékáról, mi visszajelzésképpen e-mailben értesítjük arról, hogy rendelése megérkezett rendszerünkbe.

Online bankkártyás fizetési lehetőség választása esetén az adatok megadása után a megrendelés gombra kattintva átirányítja a vásárlót a weboldal a PayU (PayU Hungary Kft. székhely:1074 Budapest, Rákóczi út 70-72.) fizetési felületére, ahol lehetősége van bankkártyás fizetéssel kifizetni a termék vételárát és a szállítási díjat. Amennyiben a tranzakció sikeres volt, akkor Befejezés oldalunkon erről értesítjük, és megrendeléséről visszaigazoló e-mailt kap.

Tájékoztatjuk vásárlóinkat, hogy 2013. május 7. napjától van lehetőség online bankkártyás fizetési mód választására is. Online bankkártyás fizetési mód választása esetén minden esetben forintban történik a tranzakció, függetlenül attól, hogy a kártyabirtokos kártyája nem forint devizanemű. Az oldalon látható esetlegesen devizában feltüntetett vételár csupán tájékoztató jellegű, mert a fizetés a kibocsátó bank terheléskori deviza eladási árfolyama szerint történik. A bankszámlán a fizetés beterhelt összege forintban – a kártyatársasági, illetve a kibocsátó banki konverziók miatt – minimálisan eltérhet az árfolyamváltozás következtében.

Amennyiben a visszaigazolás a vásárló megrendelésének elküldésétől számított legkésőbb 48 órán belül nem érkezik meg a vásárlóhoz, a vásárló mentesül ajánlati kötöttsége alól.

Az oldalon történt elektronikus megrendelés feladásával, és az automatikus visszaigazolás megküldésével létrejön a szerződés a vásárló illetve a Studio Moderna 2000 TV-Shop Hungary Kft között.

A vásárló által igénybe vett fizetési mód igénybevételéért nem számítunk fel a fizetési móddal

összefüggésben felmerült költséget meghaladó díjat a vásárló számára.

2.2. Telefonon keresztül történő megrendeléssel

A (061) 452 51 99-es telefonszámon, ahol 7-19 óra között (hétvégén 7-18 óra között) a rendelésekkel kapcsolatos kérdésekre az ügyfélszolgálat munkatársai válaszolnak. 19 óra után üzenetrögzítő fogadja a hívásokat. A hívásokat rögzítjük. A szerződés telefonos megrendelés esetén a megrendeléskor jön létre. A telefonos megrendelés során munkatársaink felhívják a vásárló figyelmét a jelen Általános Vásárlási Feltételek tanulmányozására.

2.3. Teljesítés időpontja, írásba foglalás, nyelv

A teljesítés időpontja pedig telefonos megrendelés vagy online vásárlás esetén a termék vásárló által történő átvétele.
A termékeinkre vonatkozó szerződés megkötésének nyelve kizárólag a magyar nyelv.
A fentiek alapján létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a szerződéseket iktatjuk, a szerződések utóbb hozzáférhetőek.

2.4. Adatok javítása

Internetes oldalainkon a rendelés feladásakor lehetőséget biztosítunk a személyes adatok módosítására, illetve a kiválasztott termék módosítására a rendelés leadását megelőzően, és korlátozott mértékben azt követően is. A rendelési szám megadásával, melyet e-mailben küldünk el minden online leadott rendelést követően, személyesen is kérheti az esetleges módosításokat ügyfélszolgálatunkon keresztül.

3. Árak

A honlapon megadott eladási árak forintban szerepelnek, és tartalmazzák a mindenkori általános forgalmi adót. A honlapunkon és telefonon megrendelt termékek házhoz szállításának díja minden esetben az egyes termékekre vonatkozó, és a vásárló által igénybe vehető szállítás típusától függ, melynek pontos összegéről a szállítási cím alapján a megrendelés elküldése előtt kap tájékoztatást a vásárló. A szállítási díjat az eladási ár nem tartalmazza. A szállítást vállalkozásunk harmadik féltől rendeli meg, annak költségét minden esetben (kivéve akciók és promóciók, ha ingyenes kiszállítással hirdeti meg a vállalkozás) a vásárlóra továbbhárítja közvetített szolgáltatásként

A szállítási díj kb. 1200-5000 Ft között változik a termék súlyától és árától függően. A Top Shop webáruházakban kínált termékek műszaki és más paramétereinek, adatainak, árainak stb. helyessége érdekében minden esetben a legnagyobb gondossággal járunk el, de ezekért felelősséget nem vállalunk. Amennyiben minden gondosságunk ellenére hibás ár került a webáruházba, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő ''0'' Ft-os vagy ''1'' Ft-os árra, akkor nem vagyunk kötelezhetőek a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánljuk a helyes áron történő szállítást, vagy a megrendelő elállhat vásárlási szándékától.

A webáruházban megjelenő termékekről közölt fotók, valamint műszaki leírások esetenként pontatlanok lehetnek, hivatalos adatokat az adott termék gyártójának weboldalán talál.

4. Szállítási feltételek

A termék házhoz szállítása esetén a szállítási díjról a vásárló minden esetben a szerződés megkötését megelőzően kap tájékoztatást.
A megrendelt termékeket - amennyiben azok raktáron vannak - a szerződéskötés időpontjától számított kb. 15 napon belül kiszállítjuk. Nagy kereslet esetén előfordulhat, hogy egyes termékekből hiány keletkezik, ilyen esetekben a szállítási határidő hosszabb lehet. Erről a szerződéskötéskor vagy azt követően tájékoztatjuk a vásárlót. A leszállított termékért az eladási árat és a szállítási díjat minden esetben személyesen a futárnál kell megfizetni (kivéve online bankkártyás fizetés esetén).
A küldemény átvételekor a kézbesítő jelenlétében ellenőrizze a csomag sértetlenségét! Sérült csomagot ne vegyen át! Minden megrendelés esetében a szállítási díj megtérítése az átvétel pillanatában történik. (kivéve online bankkártyás fizetés esetén) A számlát és a termékhez kapcsolódó használati útmutatót, esetleg jótállási jegyet, egyéb információs anyagot a csomagban mellékeljük.

5. Elállási jog

A honlapon, illetve telefonon keresztül történt vásárlás esetén - távollevők közötti szerződés - a vásárló az áru átvételét követő 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől akkor is, ha a termék nem hibás. Kiskereskedelmi egységekben vásárolt termékekre – mivel ebben az esetben az adásvételi szerződés nem távollevők között jön létre - a 14 napos elállási jog nem vonatkozik. Boltjainkban történő vásárlás esetén csak a termék hibája, termék- vagy kellékszavatosság, jótállási igény érvényesítése keretében van lehetőség elállásra. A klubtagok részére 30 napos pénzvisszafizetési garanciát/elállási jogot biztosítunk valamennyi megvásárolt termékre vonatkozóan. Kivételt képeznek a használat során elfogyó termékek, azokra csak bontatlan csomag esetében tudjuk a pénzvisszafizetést biztosítani.

Interneten és telefonon történő rendelések esetén Dormeo matracokra, a Dormeo Renew fedőmatracra, Kosmodisk Active, Classic és Prestige termékekre 30 napos kipróbálási lehetőséget biztosítunk, azaz a vásárló az e termékek átvételét követő 30 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől.

Ha Ön elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: 1158 Budapest, Késmárk u. 14. Ebből a célból felhasználhatja az itt található mellékelt elállási nyilatkozat-mintát is.

Ön határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. Amennyiben a futárnak fizette ki a vételárat postai csekken küldjük meg a termék vételárát és a szállítási költséget, amennyiben pedig bankkártyás fizetést választott bankszámlájára utaljuk vissza a termék vételárát és a szállítási költséget a megjelölt határidőn belül.

Az elállási jog gyakorlására szolgáló határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

Több tételből vagy darabból álló termék szolgáltatásakor az elállási jog attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó tételt vagy darabot átveszi.

Tájékoztatjuk, hogy a visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Elállás esetén Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni a Studio Moderna 2000 Tv-Shop Hungary Kft. részére a 1158 Budapest, Késmárk u. 14.B. DPD Telephely címre. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

A termék visszaküldésének közvetlen költségét ebben az esetben Ön viseli.

Ez a költség a termék típusától függően: 1 490 és 3 990 Ft közötti összeg lehet.

Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Ön kivételesen nem gyakorolhatja elállási jogát az alábbi esetekben:

a) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

b) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

c) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

d) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;

e) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a vásárló a csomagolást felbontotta;

f) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;

Kérjük, az árut ne utánvéttel adja fel, mert az ilyen módon visszaküldött csomagokat nem áll módunkban átvenni, a visszaküldéssel kapcsolatos szállítási költséget minden esetben a vásárlónak kell viselnie.

6. Szavatosság és jótállás

Termékeinkre a termék hibája esetén a jogszabályokban meghatározott szavatosságot, illetve jótállást vállalunk. A Dormeo matracokra a jogszabályi mértéket meghaladó 10-15 év jótállást biztosítunk. Ez az egyes terméktípusoknál került pontosan feltüntetésre minden esetben.

Hibás a termék, ha a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan az eladó, ha a vásárló a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.

Vásárló és az eladó közötti szerződés esetén az ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül a vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen.

Vásárló és vállalkozás közötti szerződés esetén a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni.

A termék esetleges hibája esetén Ön kellék- vagy termékszavatossági igényt, illetve meghatározott esetekben jótállási igényt érvényesíthet, az eljárásra a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet rendelkezései az irányadóak.

6. 1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Studio Moderna 2000 Tv-Shop Hungary Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen, vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.

Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő egy év.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a Studio Moderna 2000 Tv-Shop Hungary Kft.-vel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Studio Moderna 2000 Tv-Shop Hungary Kft. nyújtotta. Ezt a vásárláskor kapott számlával, nyugtával tudja hitelt érdemlően bizonyítani. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

6. 2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

A termék hibája esetén Ön - választása szerint – kellékszavatossági jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

6.3. Jótállás

Milyen esetben élhet Ön jótállási jogával?

Hibás teljesítés esetén abban az esetben, ha az adott terméktípusra vonatkozóan a Studio Moderna 2000 Tv-Shop Hungry Kft. egyedileg jótállást vállalt, vagy a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet állapít meg az adott terméktípusra vonatkozóan kötelező 1 éves jótállási időt.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető. Ha az eladó kötelezettségének a jogosult felhívására - megfelelő határidőben - nem tesz eleget, a jótállási igény a felhívásban tűzött határidő elteltétől számított három hónapon belül akkor is érvényesíthető bíróság előtt, ha a jótállási idő már eltelt. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.

A jótállási igény érvényesítésére egyebekben a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályokat kell megfelelően alkalmazni.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Azon termékek esetében, amelyeknél az eladónak jótállási kötelezettsége van, minden esetben a termékekhez mellékelt jótállási nyilatkozat tartalmazza a jótállás kötelezettjének nevét és címét, a jótállás tartalmát, időtartamát, területi hatályát, és a belőle eredő jogok érvényesítésének módját; illetve utalást arra, hogy a jótállás a vásárlónak a törvényből eredő jogait nem érinti.

A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető. Ha a kötelezett jótállási kötelezettségének nem tesz eleget a vásárló felhívására megfelelő határidőben, a határidő lejártát követő 3 hónapon belül akkor is érvényesíthető bíróság előtt a jótállási igény, ha a jótállási idő már letelt. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 7.1. és a 7.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

6.4. Szavatossági, jótállási igények intézése, panaszügyintézés

A nálunk vásárolt termékeket minden esetben használati útmutatóval, jótállás esetén jótállási jeggyel, illetve reklamációs lappal látjuk el.

Amennyiben termékeinkkel kapcsolatban szavatossági vagy jótállási jogát kívánja érvényesíteni, akkor azt jótállási jeggyel, illetve a szerződéskötés tényét igazoló bizonylat (vagy annak másolata) bemutatásával tudja megtenni.

A vásárló az alábbi szervezeti egységeinkben, üzleteinkben érvényesítheti kifogásait:

Ügyfélszolgálatunkon: telefonon, interneten leadott rendelésnél és budapesti Top Shop mintaboltjainkban vásárolt termékek esetében 1158 Budapest, Késmárk u. 14. szám alatt.
Hétköznap 13.00 -14.00 óra között
Telefonon: (+36 1) 666-3029, (+36 1) 666-3037

Mintaboltban történő vásárlás esetén üzleteinkben: csak abban az esetben, ha a vásárlás is a boltban történt.

Kiskereskedelmi üzletben történő vásárlás esetén a cseregarancia a vásárlás helyén érvényesíthető.

A boltok illetve partnerüzletek aktuális listájaa www.topshop.hu | www.dormeo.hu | www.delimano.hu | www.walkmaxx.hu | www.kosmodisk.hu | www.liveactive.hu | www.ivyss.hu és www.sharkshop.hu honlapokon az „Üzleteink” ill. „Mintaboltjaink” menüpont alatt található meg.

A vásárló kifogásáról - amennyiben a vásárló személyesen jelenik meg ügyfélszolgálatunkon - jegyzőkönyv készül.

Abban az esetben, ha a vásárló szavatossági vagy jótállási jogait nem személyesen, hanem postai úton kívánja érvényesíteni, ezt a termék mellett található reklamációs lapon, az azon megjelöltek szerint teheti meg.

A jegyzőkönyv másolatát a vásárló kapja meg. Amennyiben a vásárló igényének teljesíthetőségéről a kötelezett annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül köteles értesíteni a vásárlót.

A kötelezettnek törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. Javításra az árut elismervény ellenében kell átvenni. Az elismervényen fel kell tüntetni a vásárló nevét és címét, az áru azonosításához szükséges adatokat, az áru átvételének idejét, és azt az időpontot, amikor a vásárló a kijavított árut átveheti.

7. Békéltető Testület, Fogyasztóvédelmi Hatóság

Az eladó székhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság elérhetősége:

Budapest Főváros Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség

Cím: 1052 Budapest, Városház u. 7.

Postacím: 1364 Budapest, Pf.: 144.

Telefonszám: +36 1 450 2598

E-mail: fogyved_kmf_budapest@nfh.hu

Az eladó székhelye szerint illetékes Békéltető Testület elérhetősége:

A Budapesti Békéltető Testület székhelye:

1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Fax: 06 (1) 488 21 86
Telefon: 06 (1) 488 21 31

A békéltető testületek olyan független testületek, melyek a megyei kereskedelmi és iparkamarák illetve a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működnek. Létrehozásuk célja az volt, hogy megkíséreljék a vásárló és az eladó között fennálló vitás kérdéseket bíróságon kívül megoldani, elsősorban egyezséget létrehozni a két fél között, és ezzel egyszerűen, gyorsan és hatékonyan segíteni a fogyasztói jogok érvényesülését.

A fő szabály az, hogy az eljárásra a vásárló lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes, tehát a vásárló választhat, hogy melyik békéltető testülethez fordul. A vásárló kérelme alapján illetékes a szerződés teljesítésének helye vagy a vitában érintett vállalkozás székhelye szerinti békéltető testület is. A békéltető testülethez fordulás feltétele, hogy a vásárló megkísérelje a vitát közvetlenül a vállalkozással rendezni. A békéltető testület eljárása kezdeményezése ingyenes, a vásárlónak csak akkor merülhet fel fizetési kötelezettsége, amennyiben a testület a vásárló hátrányára dönt.

Legyen Ön is Dormeo hírlevélolvasó és nyerjen!

Iratkozzon fel hírlevelünkre, és legyen Ön a szerencsés, aki Dormeo Lavender ágyneműt nyer, amit újonnan feliratkozó olvasóink között sorsolunk ki.

Küld
Adatvédelmi nyilatkozat